.: Zamówienia Publiczne- Nr sprawy 271.1 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Głębokiem :.
Olszówka: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Głębokiem
Numer ogłoszenia: 221054 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Głębokiem ,
Głębokie 88, 62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie, tel. 63 27 39 036, faks 63 27
39 036.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.glebokie.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły
Podstawowej w Głębokiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.Pokrycie dachu dachówką
bitumiczną wg. istniejącego wzoru i koloru. 2.Przemurowanie kominów ceglanych z
tynkowaniem i zabezpieczeniem otworów wentylacyjnych kratkami kominowymi..
3.Wykonanie nowych obróbek blacharskich murów i kominów. 4.Naprawa okien
drewnianych, czterodzielnych, typu półskrzynkowego z zachowaniem istniejącego
podziału. 5.Wymiana zewnętrznego drewnianego skrzydła drzwiowego. 6.Naprawia
okładzin tarasu i schodów wejściowych i tarasu płytkami antypoślizgowymi.
7.Wykonaniu obróbek kominiarskich, napraw tynku zewnętrznego 8.Malowanie farbą
akrylową elewacji w kolorze jasnym. Roboty dotyczą obiektu podlegającego
ochronie konserwatorskiej. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji
robót określają: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie
złożonego w ofercie wykazu robót budowlanych z którego wynikać będzie, że
Wykonawca wykonał minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną (budowa,
przebudowa, remont budynku) na wartość brutto nie mniej niż 100 000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie
złożonych w ofercie dokumentów: Wykonawca dysonuje kadrą
inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w
branżach: budowlanej z potwierdzoną co najmniej dwuletnią praktyką zawodową
na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy ( Załącznik Nr 1 do siwz), Dowód potwierdzenia wpłaty wadium
lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie, Parafowany projekt umowy,
Kosztorys ofertowy, Informacja o przynależności do grupy kapitałowej -
Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy, wraz z ofertą składa listę podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) albo
informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór informacji stanowi
zał. Nr 6 do oferty), Zobowiązania podmiotów trzecich - jeżeli Wykonawca
wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,
Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych
podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, żąda
określenia w pisemnym zobowiązaniu podmiotu trzeciego lub innym dokumencie,
Pełnomocnictwo lub dokument umocowania prawnego osoby/osób podpisujących ofertę
i składających oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena może być zmieniona gdy: a)nastąpi rezygnacja z części robót, jeżeli taka
rezygnacja nie wpłynie na prawidłową realizację przedmiotu Umowy, b)
uzasadnionego wykonania zamiennych robót lub ich części Termin realizacji
zamówienia może być zmieniony: a) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność
wykonania nieprzewidzianych robót , lub dokonania zmian w projekcie budowlanym.
b) wystąpiły odbiegające od normy niesprzyjające warunki atmosferyczne
uniemożliwiające wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustaleniami sst, c) w
razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje
osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne
instytucje, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.glebokie.org.pl /ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła
Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Głębokiem Głębokie 88, 62-641 Olszówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 25.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Marii
Konopnickiej w Głębokiem Głębokie 88, 62-641 Olszówka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania:
Załącznik >>> SIWZ - Olszówka 2013.pdf
Załącznik >>> Załącznik Nr 1 siwz FORMULARZ OFERTOWY.doc
Załącznik >>> Załącznik Nr 2 siwz projekt umowy.pdf
Załącznik >>> Załącznik Nr 3 Przedmiar robót.pdf
Załącznik >>> Ogłoszenie o wyniku postępowania art.92.pdf
|